10.9.06

ήρεμα βλάκα*

πρέπει να δεχτείς την
πραγματικότητα
είτε
κάθεσαι μπροστά από μια πρέσα όλη μέρα είτε
γυρνάς σπίτι
πτώμα απ' το εργοστάσιο χαρτόκουτων
για να βρεις
τρία πιτσιρίκια να πετάνε βρώμικες μπάλες του τένις
στους τοίχους ενός
δυαριού και τη
χοντρή γυναίκα σου να κοιμάται ενώ
καίγεται το φαγητό.

πρέπει να δεχτείς την
πραγματικότητα
που επικρατεί σε έθνη με
πυρηνικά αποθέματα αρκετά ν'
ανατινάξουν το κέντρο της
γης
και να ελευθερώσουν τελικά
τον Διάβολο
τον Ίδιο
που ξερνάει την κόκκινη φωτιά του υγρού
ολέθρου.

πρέπει να δεχτείς την
πραγματικότητα
καθώς διαστέλλονται και σπάνε
οι τοίχοι του τρελάδικου
και τρομοκρατημένοι οι παράφρονες
πλημμυρίζουν τους
άγριους δρόμους.

πρέπει να δέχεσαι την τρομερή
πραγματικότητα
.


Τσαρλς Μπουκόφσκι, Η λάμψη της αστραπής πίσω από το βουνό

*note to self

8 σχόλια:

neraida είπε...

Καλημέρα Dr. Σίγουρα κάτι ήξερε...

Ας ηρεμήσω και ας ευχηθώ "καλή εβδομάδα"...

Serenity είπε...

Αποδοχή.
Θέλει δύναμη.

Καλημέρα, Νεράιδα!

Purple Overdose είπε...

Ο αγαπημένος μου ποιητής...Και τα κείμενά σου το ίδιο...

neraida είπε...

@Serenity: Ναι, καλή μου, αποδοχή θέλει, και η αποδοχή θέλει δύναμη... Ειδικά όταν δεν υπάρχει θέληση για αποδοχή... Γι αυτό ξαναγυρνάω στην αρχή και λέω στον ευατό μου "ήρεμα βλάκα"...

Φιλιά :)

@Purple Overdose: Δεν είναι καταπληκτικός ο "πορνόγερος"???

Όσο για τα κείμενά μου, σε ευχαριστώ. Με τιμά πολύ αυτό. Να είσαι καλά. :)

0comments είπε...

Γειάσου Νεράιδα!

neraida είπε...

Στην υγειά σου, 0 com! :)

The Douros είπε...

Ωραίο αυτό με τους παράφρονες... Πότε θα γίνει να έρθω κι εγώ να λάβω μέρος;

- The Douros

neraida είπε...

Όπου γάμος και χαρά, ο Douros πρώτος!! :Ρ

Μην ανησυχείς, καλέ μου, όταν είναι θα σε ειδοποιήσω :))