16.5.06

Αύριο

Μερικές μέρες ξεκινούν δύσκολα και τελειώνουν κάπως αναίμακτα σαν να μην ξεκίνησαν ποτέ ή σαν ποτέ να μην ήθελαν να υπάρξουν. Διέσχισαν μια κάποια ίδια καθημερινότητα αθόρυβα, χωρίς τίποτα συγκλονιστικά κακό ή καλό να συμβεί. Οι άδειες μέρες... Ποιος μπορεί να πει αν οι ημέρες αυτές είναι καλύτερες από τις σκυλίσιες? Υποκειμενική άποψη μου μυρίζει, και μάλλον έχω δίκιο γιατί μυρίζει πολύ έντονα. Κάτι έχει ψοφήσει και μένει να σαπίζει στωικά τρέφοντας τα σκουλήκια. Η μυρωδιά είναι ενδεικτική του τι συμβαίνει πίσω από την κλειστή πόρτα. Κάτι έχει πεθάνει προ πολλού. Το κάτι αυτό δεν είχε την τύχη να γυρίσει στην αγκαλιά της γης, να σαπίσει σιωπηλά, να δώσει επόμενη ζωή κι ανάσες στα μικρά που περιμένουν να γεννηθούν, σε όλα τα σκοτάδια, κάτω από τη γη, πάνω στον αέρα, στην άκρη του σύννεφου. Οι μέρες με τις απαίσιες μυρωδιές είναι οι χειρότερες, αυτό μου φαντάζει πολύ βέβαιο.

Νομίζω ότι μπορώ να αρχίζω να αντέχω τις σκυλίσιες μέρες που ξημερώνουν συνεχώς. Τουλάχιστον δεν έχουν μείνει κουφάρια που μολύνουν την αιθέρια μυρωδιά της σκέψης που με ακολουθεί. Της σκέψης που σιγά σιγά ξυπνάει, «Είναι Μάης» για το θεό, δεν το καταλαβαίνεις? Πριν τελειώσει αυτός ο μήνας, θα έχουν συμβεί τα πιο θεϊκά περιστατικά, τα πιο σημαντικά γεγονότα, όπως το να κυκλοφορώ -ξανά- με τα σανδάλια και τα φορεματάκια μου. Πάει κι η σκλαβιά των χειμωνιάτικων ρούχων. Μένει να καταρρίψουμε τις άλλες σκλαβιές, όπως τη γεωγραφική και αυτή της ανάγκης του ύπνου.

Μόλις ξυπνήσω θα δω το πιο τέλειο όνειρο. Κάθε καινούργιο κρίνο θα ευωδιάζει ακόμα καλύτερα. Αν ξυπνήσω και κοιμάμαι ακόμα, δε θα με πληγώσει η άσχημη μυρωδιά, δεν είναι δική μου, έχω φυλάξει μωρουδίστικες μυρωδιές στα μαλλιά μου και αυτές είναι οι αληθινές. Ό,τι κι αν ήταν αυτό που πίσω από την πόρτα προσπαθεί να σαπίσει δεν με αφορά. Ίσως κάποτε μα όχι τώρα. Το αύριο μυρίζοντας μωρό είναι έτοιμο. Έτοιμη είμαι κι εγώ.

Πηγές:
1. Σκυλίσια μέρα - Μωρά στη φωτιά
2. Ο Μάης του 0 Comments
3. Οι τρελές μου υπερωρίες
4. Η προπόνηση SF
5. Ένα (οποιοδήποτε) πάρτυ (κατά προτίμηση beach)
6. Ο ρυθμός του σύμπαντος (γενικά)
7. Η αναμονή του καύσωνα.

14 σχόλια:

Purple Overdose είπε...

Έτσι είναι, νεράιδα...Έτσι, όπως τα περιγράφεις...

Λακης Φουρουκλας είπε...

Κι εγώ έτοιμος νιώθω ότι είμαι καλή Νεράιδα. Καλή σου μέρα...

cheshire cat είπε...

πολύ ωραίο κείμενο

Ανώνυμος είπε...

kalos ir8es

neraida είπε...

Σήμερα,

@purple overdose: Κι αλλιώς να ήταν, έτσι θα τα κάναμε, μην ανησυχείς :Ρ
Welcome aboard (purple favorite color) :)

@Αδαής: Καλό σου απόγευμα! :)

@Le chat: Ευχαριστώ καλέ μου. Φιλιά xx :)

@anonymous: Ευχαριστώ, αν και δεν ήρθα, έρχομαι. Έρχομαι και πηγαίνω. Ο ερχομός είναι μια διαρκής διαδικασία. Που θα πάει, κάποια στιγμή θα μάθω και να μένω :)

Αύριο,

Ετοιμότης...

Unknown είπε...

Εγώ πήγαινα και ερχόμουν μια ζωή
χωρίς σταμάτημα, ήταν η δουλειά μου
βλέπεις, τώρα, είμαι εδώ
και όλα πάνε καλά.

Καλό πρωινό!

mn8 είπε...

"Κι αλλιως να ηταν, ετσι θα τα καναμε" λες...

:))))))))))))))))))))

Τις καλημερες μου!!!

neraida είπε...

@Sailor: Καλημέρα καλέ μου. Αν σκεφτούμε ότι η ζωή είναι ταυτόσημη της κίνησης, οι διαδρομές (με την ευρύτερη σημασία) ίσως και να αποτελούν συστατικό της. Ωστόσο, το κυριότερο είναι να νιώθει κανείς καλά. Αφού τώρα είσαι καλά, αυτό μετράει :) Εύχομαι όλα να σου πηγαίνουν καλά, όπως εσύ θες! :)

@mn8: Καλημέεεερεεεες κρινάκι :))) Πολλά φιλιά! xx

Unknown είπε...

Τώρα αν πω ότι δεν είσαι
η καλή μου Νεραϊδα
δεν θα πω την αλήθεια!

Καλημέρα να έχεις πάντα!

nanakos είπε...

Elpizw to avrio sou na exei panta ...(symplirwneis kata voulisi)...;-)

neraida είπε...

@Sailor :)

@Nanakos: Ευχαριστώ καλέ μου! Το ίδιο επιθυμώ και για εσάς :)

The Douros είπε...

Σκυλίσιες μέρες - γατίσιες νύχτες.

Take it easy...

- The Douros

nimbus είπε...

.."σαν να μην ξεκίνησαν ποτέ..."

καλησπέρα..
αλήθεια τα λόγια σου..

neraida είπε...

@The Douros: (με μια υποψία αισιοδοξίας) όπως λέει και το τραγούδι μέρες παράξενες θαυμάσιες μέρες
Τη καλημέρα μου :)

@nimbus: Ευτυχώς οι ανύπαρκτες μέρες δεν είναι πολλές... ή τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω, ή έστω, να προσπαθώ να πιστεύω.
Καλημέρα! :)