15.9.05

Σήμερα βροχή

Ήρθε η βροχή σήμερα να με βρει. Στην αρχή δειλά, ξεκίνησε ένα τραγούδι, αλλά ήταν μικρό, ίσα που έβγαλε το δεκάλεπτο... Μετά σιγή. Με άφησε να περιπλανιέμαι στην άδεια πόλη, από την μια άκρη στην άλλη, κοιτώντας τον ουρανό, παρακαλώντας να έρθει.

Υπήρχε ζέστη, πολύ ζέστη. Ο αέρας κάποιες στιγμές ήταν τόσο βαρύς που με δυσκολία τον έκανα δικό μου μέσα στο κορμί μου. Μετά πάλι, ένα αεράκι όλο υποσχέσεις έμπαινε βιαστικά από τα παράθυρα... Τίποτα... Η ώρα περνούσε, ο ουρανός ασταμάτητα γκρίζος, δεν ήθελε φαίνεται να προδώσει κανένα μυστικό σήμερα. Κι η βροχή πουθενά.

Έφτασε το μεσημέρι. Κάτι δειλές προσπάθειες επίδειξης βρόχινης ικανότητας φάνηκαν. Κάτι ξεδιάντροπες μεγάλες σταγόνες έκαναν μια μικρή κι εντυπωσιακή πρεμιέρα. Κι αυτό το τραγούδι μικρό. Πιο πονεμένο από το προηγούμενο. Σταμάτησε το ίδιο απότομα. Αέρας, υγρασία, γκρι ουρανός, βαριά ατμόσφαιρα, μέρα γεμάτη υποψίες, γεμάτη διχασμένα στιχάκια "Θα βρέξει...", "Δε θα βρέξει"...

Λίγο αργότερα, εγώ, πάλι, στο δρόμο. Στην επιστροφή. Αφήνοντας πίσω μου το κλειστό κτίριο, βρέθηκα επιτέλους σε ένα βρόχινο χορό. Είχε έρθει επιτέλους η βροχή. Περπατήσαμε μαζί, πολύ ώρα. Η πόλη ήταν ακόμα πιο άδεια αυτή τη φορά. Η βροχή ήρθε κι έκατσε φιλικά στους ώμους μου, χάιδευε τα μαλλιά μου όλη την ώρα, και μου ψιθύριζε ολόκληρο το τραγούδι της αυτή τη φορά.

Πόσο χαρούμενη ήμουν σήμερα! Το ήξερα ότι θα έρθει να με βρει, έτσι ήρεμη, θα καθάριζε το μυαλό μου από όλες τις βαριές καλοκαιρινές ανάσες. Πλύθηκε η ψυχή μου, καθάρισε η σκόνη του καλοκαιριού από τη πλάτη μου. Κοίταξα μια στιγμή τον ουρανό. Επέμενε στο γκρίζο μυστήριό του. Κατάλαβα ότι δεν ήθελε ερωτήσεις σήμερα.

Ας είναι. Τώρα μπορώ να δεχτώ τις επόμενες λιακάδες με πιο καθαρή καρδιά. Και τις επόμενες βροχές με πιο μεγάλη λαχτάρα.

4 σχόλια:

eryx-t είπε...

Τι ωραία!

Εγώ έκανα το λάθος να μείνω μέσα και... είμαι σαν τον ουρανό που λες: γκρίζος (τουλάχιστον) και δε θέλω ερωτήσεις!

Πάντα έτσι σου εύχομαι. Να νώθεις τον κόσμο γύρω σου μαγικό.

mn8 είπε...

Καλως μας ηρθε :) Την ντυνω με στιχους, στην υγεια μας!

Μια καταιγιδα θελω να'ρθει να μας πνιξει
σ'ενα τραγουδι που δεν εγραψε κανεις
ο,τι δεν γιναμε ποτε να μην το δειξει
να'ναι ΓΙΟΡΤΗ την αγκαλια της να ανοιξει
στην ανημπορια της καμενης μας ζωης...

Αλκινοος Ιωαννίδης - Γιατι Δεν Ερχεσαι Ποτε


Σε είδα σε ναυάγια εκεί που λιώναν μόνοι
σαράντα άνδρες ναύτικοι δεμένοι στο τιμόνι.
Σε μια ανυπόφορη ΓΙΟΡΤΗ
κάτω από δυνατή ΒΡΟΧΗ.
Πήρες μα κι έδωσες πνοή, στην πιο θολή μου μνήμη
τώρα μπορώ να θυμηθώ που σε είχα ξάναδει.

Διαφανα Κρινα - Γιορτη


Μίλα μου σαν τη βροχή
που λούζει τα μπλε παραθυρόφυλλα
τα φύλλα πέφτουν απ' το βάρος την αυγή
η ζωή αδειάζει και γίνεται σύννεφα

Θανασης Γιαννακοπουλος-Μιλα μου σαν την βροχη

Λακης Φουρουκλας είπε...

Είναι υπέροχο το να ζεις τη στιγμή:)

neraida είπε...

@Eryx-t: Οκ, δεν θα σε ρωτήσω τίποτα. Πάντως ακόμα προλαβαίνεις. Σήμερα ο χορός της βροχής είναι ακόμα καλύτερος, πιο βέβαιος από χτές.

@Mn8: Γεια μας! Κι όλα τα στιχάκια δικά μας! :)

@Αδαής: Ναι, είναι υπέροχο, indeed! Σήμερα τα κατάφερα ξανά να περπατήσω ώρα πολλή μέσα στη βροχή. Υπήρχαν βέβαια πολλές ενοχλητικές ομπρέλες αλλά δεν τις άφησα να μου χαλάσουν ούτε μία σταγόνα!