12.8.05

Τα καλά της 12ης Αυγούστου

Δεν πρόλαβε να αλλάξει η ώρα και αρχίσαν να έρχονται, στην αρχή δειλά, μετά απόχτησαν θάρρος, ανοίξαν διάπλατα την πόρτα και ήρθαν και μου στρώθηκαν στον καναπέ. Με κοιτούν αδιάκοπα, θα είναι εδώ σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο... Να δούμε τι μυστικά κουβαλούν, τι χαρές, τι λύπες, αλλά πιο πολύ ανυπομονώ για τις εκπλήξεις... Τα 28 μου χρόνια...

Λοιπόν, καλό Νο1: Το σούπερ μήνυμα που έσκασε στο κινητό μου για χρόνια πολλά ακριβώς 00:00:34!

Καλό Νο2: Ότι ευχές έχω μαζέψει στο σακούλι μου θα πραγματοποιηθούν εντός ολίγων ωρών, Περσείδες είναι αυτές, έρχονται να πέσουν μαζεμένες.

Καλό Νο3: ένα υπέροχο post για την τιμωρία ενός αναίσχυντου τύπου, γνωστό στην blog-οσφαιρα με το όνομα Zpi, ο οποίος διαδίδει ότι είμαι μεγαλύτερη! Ναι, εγώ μεγαλύτερη!, ενώ είμαι πολύ πολύ μικρή, είπαμε, 16 με το ζόρι! :)

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, και θα προσπαθήσω να αφήσω και κανένα αστεράκι και για σένα, να κάνεις κι εσύ γενέθλια καλό μου παιδί!

Καλό Νο4: Δεν έχω ακόμα, αλλά κάτι μου λέει ότι μέχρι να στρωθώ κατά τις τρεις το βράδυ στην ταράτσα με όλες τις απαραίτητες προμήθειες σε αλκοόλ θα έχουν συμβεί αρκετά καλά πράγματα ακόμα.

Και μπορώ να με φανταστώ πως θα είμαι το επόμενο πρωί στις εξετάσεις...

6 σχόλια:

mn8 είπε...

Και τι να λεει η βιολογικη ηλικια; Ειμαι 15, ειμαι 21, ειμαι 28... Παπαρια. Σου θυμιζω οτι πεντε τυποι μυστηριοι και τελειως αταιριαστοι μεταξυ τους, στα 35 τους, μπηκαν σε ενα βαν και για 3 μηνες δεν σταματησαν να τρεχουν... Με διαλλειμα μονο 2-3 ωριτσες καθε βραδυ, οταν και ελιωναν πανω σε σκηνες...

Χαιρομαι που μετα τα "κακα της 11/8" ειδα τα "καλα της 12/8" γιατι το νομισμα εχει παντα δυο οψεις [εννιοτε και τρεις, αν πιστεψεις μερικους μερικους!].

Αν ηταν εδω ο Σωκρατης, θα σου ελεγε σιγουρα "θελω να φυγεις να σωθεις, να παψεις να γκρινιαζεις, να ξεχαστεις στην διαδρομη ποιος ησουν και πως μοιαζεις"...

Καλημερα!

Λακης Φουρουκλας είπε...

Χρόνια πολλά, καλά ποτά και όνειρα πολλά και νεραϊδένια σου εύχομαι

Nassos K. είπε...

Μικρή νεραϊδούλα της μεγαλούπολης, χρόνια πολλά (αν και νομίζω οι νεραϊδες ζουν έτσι κι αλλιώς πολλά χρόνια) και ευτυχισμένα, χρωματιστά και με μεγάλα χαμόγελα.
Τέτοια να χαρίζεις κι εσύ σε όλους με το μαγικό τίναγμα των φτερών σου.


A little fairy comes at night,
Her eyes are blue, her hair is brown,
With silver spots upon her wings,
And from the moon she flutters down.

She has a little silver wand,
And when a good child goes to bed,
She waves her hand from right to left,
And makes a circle round its head.

And then it dreams of pleasant things,
Of fountains filled with fairy fish,
And trees that bear delicious fruit,
And bow their branches at a wish.

0comments είπε...

ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ!

Zpi είπε...

Αναίσχυντος ε; Μου φτιαξες τη μέρα. Πως ήξερες ότι μου αρέσουν τα βρωμόλογα;
Χρονια πολλά καλή μου νεράιδα

neraida είπε...

@mn8: καλέ μου, πάλι έχεις δίκιο! Ευχαριστώ για τις πολύτιμες υπενθυμίσεις σου και για τα 'ανοιχτά παράθυρα' :)

@Αδαής, 0 comments, Crazymonkey, Zpi: ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας, να είστε καλά!

Crazymonkey, υπέροχοι στίχοι, και ναι, οι νεράιδες είναι αγέραστες, όπως ακριβώς κι εγώ :)

Zpi, ώστε έτσι λοιπόν; Να ξέρω τότε πως θα σου φτιάχνω τη διάθεση! ;)