14.10.07

Χειμωνιάζει

Ακριβοδίκαιος χρόνος, ο χωρισμός του απόλυτου
μέσα σε ψυχικές οδύνες
σε μεθυστικούς χορούς
η ηδονή σε πρώτο ενικό πρόσωπο
όσο εσύ παραμένεις εσύ
όσο εσύ διατηρείς το χώρο απέναντί μου
και δεσμοί εκτινάσσονται
από κάθε σημείο σου προς εμένα.

Είναι η ομορφιά του έρωτα σκληρή
Η γλύκα ηρωικά τάσσεται υπέρ μου τη μία στιγμή –
την άλλη η έλλειψη της μαχαιρώνει κάθε ανάσα μου
σε παρελθοντικό χρόνο γεννημένη.

Φορώντας τα μαύρα ρούχα της σιγουριάς
κι ενώ ανοίγουν οι ουρανοί του χειμώνα
πλημμύρες αισθήσεων ανοίγουν φτερά διάφανα.

Τη μία στιγμή ζυγίζω τις αστικές μου υποχρεώσεις
- φαίνονται ικανές να μου δώσουν άσυλο -
την άλλη μηρυκάζω την ίδια απελπισία
ότι σε έχω ανάγκη πιο πολύ από ότι νομίζω.

Η λέξη ανάγκη ανάμεσά μας θα γίνει μεγάλη πληγή.

Ακόμα να επιστρέψω στον ελεύθερο έρωτα που γεννήθηκα.

Οι αρετές μου δε φτάνουν να ικανοποιήσω τη ζωή.

Ένα αριθμός ελαττώματα ζητούν την δίκαιη τιμωρία μου
με παραδειγματική απόδοση και εξευτελιστικό φινάλε.

Πρέπει να πληρώσω το χρέος μου να είμαι εγώ.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη Νεράιδα, "οι άνθρωποι δεν είναι προγραμματισμένοι για να υποφέρουν". Λόγια ενός μεγάλου δασκάλου. Σε φιλώ :)

neraida είπε...

Καλή μου serenity, ούτε έρχονται με οδηγίες χρήσεως, όπως έχει πει κάποιος. Σκέψου πόσο δύσκολο είναι να νιώθεις κάτι για το οποίο δεν είσαι προγραμματισμένος. Δύσκολα τα πράγματα. Ωστόσο δεν άγχομαι, για να υπάρχει κάποιος θα είναι ο λόγος. Θα τα βρούμε όλα. Αλλά βρίσκω και δίκιο και στα λόγια του δασκάλου και προσθέτω [με νεραϊδίσια χάρη]: οι άνθρωποι δεν είναι είναι προγραμματισμένοι να υπό-φέρο-ουν αλλά να παρα-φέρο-νται! ;)

Ανώνυμος είπε...

Σε καταλαβαίνω, αυτό όμως που εννοεί ο δάσκαλός μου είναι ότι οι άνθρωποι είναι προγραμματισμένοι για τη χαρά. Αυτή είναι η φυσική κατάσταση της ύπαρξής μας. Μέχρι να επιστρέψουμε σ'αυτήν, περνάμε από διάφορες φάσεις και σε καθεμιά από αυτές ανακαλύπτουμε όλο και κάτι καινούργιο. Εγώ έχω αρχίσει να το βλέπω σαν παιχνίδι, για να μην το παίρνω και πολύ κατάκαρδα, όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν ακριβώς όπως θα ήθελα να πηγαίνουν. Φιλιά (και sorry για το σεντόνι) :)

neraida είπε...

Παιχνίδι είναι καλή μου, δίκιο έχεις. Σ' ευχαριστώ για το "σεντόνι", ήταν υπέροχο όπως κάθε λεξούλα που μου έχεις αφήσει! :)

Φιλιά.