28.12.06

...

Ποτέ δε κατάλαβα τι ψάχνω πίσω από τους καπνούς κρυμμένη, θαμμένη κάτω από δύο εκατοστά αλκοόλ στο ποτήρι που δεν αδειάζει ποτέ. Ούτε τα βλέφαρα κλείνουν, κοιτούν ορθάνοιχτα τα μάτια τη περίτρανη απουσία σου, χρόνια τώρα, χωρίς να ξέρω τι ακριβώς πενθώ, μάλλον το κορμί μου που έχει μείνει στην άκρη ανέραστο χωρίς την εθιστική μυρωδιά σου που καμιά μυρωδιά στον κόσμο μέχρι αυτή τη στιγμή (αυτή εδώ τη μικρή άστοχη στιγμή) δε συγκρίνεται...

Τι άλλο να σκεφτώ στο ίδιο μαγαζί που άλλαξαν τα χρόνια μου και απέρριψα τα μπαρ από μέσα και τώρα πόσο μου λείπει η μελαγχολία της barwoman: θα μπορέσω ακόμα μια φορά έξοχα να πεθάνω ανάμεσα σε γνωστούς μου τόσο άγνωστους θαμώνες. Ένας γνωστός άγνωστος θάνατος, μέσα στο ποτήρι κολυμπώ του θανατερού τζιν και τη νύχτα αυτή το ξέρω θα γίνω πολλά μικρά κομμάτια, πάντα θλιμμένη χωρίς να ξέρω γιατί, αυτή τη τρελή χαρά του να υπάρχω μου φέρνει δάκρυα στα μάτια και δε μπορώ να πείσω τον εαυτό μου ότι την αντέχω τέτοια χαρά. Έτσι μάλλον δε το γλιτώνω το ουρλιαχτό, θα ξεσηκώσω τα πάντα με την ηλίθια και άσχημη φωνή μου

MERRY FUCKING CHRISTMAS AND A HAPPY FUCKING NEW YEAR

14 σχόλια:

melomenos είπε...

Πλέουμε σε μια Θάλασσα που μας ταξιδεύει`
με φουρτούνες, τρικυμίες και γαληνέματα
το νου μας πολλά μας συνεπαίρνουν.
ταξίδεμα, συναγερτικό τραγούδημα νεράϊδων κ ξωτικών.
Μυρωδιές και αισθήσεις που δεν μπορούν
να τις συλλάβουν άλλοι.
Αυτή είναι η "μοναξιά" μας.
Μα σαν σπάσουν τα φτερά σου
και βυθιστείς σε πέλαγα βαθιά
πάντα θα υπάρχει μια
αγκαλιά
ψηλά να σε σηκώσει…
καλησπέρα σου

Filotas είπε...

Καλή Χρονιά Νεράιδα!:) Στην υγειά μας!

Καπετάνισσα είπε...

Θα πω πρώτα κείνο που έχω ανάγκη ν' ακούσω κι εγώ: πόσο σε καταλαβαίνω...

Κι έπειτα, θα (ξανα)πω το άλλο, που ξέρω καλά: είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε μόνοι. Με άλλους, ή χωρίς.

Τέλος, θ' ανοίξω αγκαλιά μεγάλη και θα σου μουρμουρίσω μέσα από τα μαλλιά:
τα καλύτερα έρχονται. Είναι βέβαιο!

Πότε-πότε, να κοιτάζεις τ' άστρα.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Καλη χρονια να εχουμε και ασε τις αναμνησεις για πιο μετα!!!
καλα να τα περνας!!

Serenity είπε...

Ο χρόνος που φεύγει να πάρει μαζί του την όποια θλίψη και τον όποιο πόνο απ' τις καρδιές μας. Χρόνια Πολλά, Νεραϊδούλα.

AvaniFish είπε...

Καλή χρονιά ..ακολούθησε το Φώς

neraida είπε...

@melomenos: Καλή σου μέρα καλέ μου. Όμορφα και αισιόδοξα τα λόγια σου, σε ευχαριστώ για το χαμόγελο. Να έχεις μια καλή χρονιά, γεμάτη νεραϊδένια όνειρα :)

@Angelito: Καλή χρονιά καλέ μου! Να είσαι καλά! :)

@Καπετάνισσα: Τα καλύτερα έρχονται, ναι νομίζω ότι το ξέρω. Απλά, φοβάμαι ότι ο έρωτας μια φορά έρχεται και μένει για πάντα. Και πάντα ελπίζω να διαψευστώ... Κάποια πράγματα θα παραμείνουν αξεπέραστα όσος καιρός και αν περάσει.

είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε μόνοι. Με άλλους, ή χωρίς.
Τραγουδάνε τα Κρίνα: σκιές ονείρων ήμαστε, σύννεφα που περνούνε... Σε μια τέτοια εικόνα δε χωράνε μοναξιές.

Υπέροχη η αγκαλιά σου Καπετάνισσα! Να είσαι καλά και να έχεις μια υπέροχη χρονιά, γεμάτη από όνειρα, αστέρια, ανοιχτούς ορίζοντες και καλοτάξιδες θάλασσες! :)

@ΠΡΕΖΑ TV: Καλή χρονιά! Ακολούθησα τη συμβουλή σου, 4 μέρες έπινα, κατάφερα να καώ εντελώς... Ποιες αναμνήσεις... ούτε που βρισκόμουν δεν καταλάβαινα... Αυτά είναι! Άντε τώρα να μπω στο λούκι του γραφείου...


@Serenity: Μακάρι καλή μου! Και ο νέος χρόνος ας μας φέρει τα συγκλονιστηκά που αναζητούμε. Καλή χρονιά να έχεις, νεραϊδένια! :)


@AvaniFish: Καλή χρονιά και σε σένα! Να είσαι καλά! Το Φως είναι εδώ καλή μου... :)

The Douros είπε...

We wish you a Hare Krishna and a Happy New Year...

- The Douros

eryx-t είπε...

Γεια σου Νεράιδα. Καλη χρονιά. Σου εύχομαι να βρεθείς μες στην αγάπη. Δεν ξέρω πως βέβαια... ίσως μια άλλη νεράιδα να σε βοηθήσει με τα κόλπα που εσείς μόνο ξέρετε ;)

neraida είπε...

@The Douros: Hare Krishna του γιου, του :)

@eryx-t: Καλή σου Χρονιά! Υπέροχη, ονειρική και ευτυχισμένη!

Σ' ευχαριστώ για την ευχή σου! Να ξέρεις πάντως, ότι ακόμα και εμείς οι νεράιδες δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα για να εκβιάσουμε την αγάπη. Η Θεά αυτή, έρχεται μόνη της, όταν είναι ο καιρός της! :) (ελπίζω, δηλαδή :))

mindstripper είπε...

Εγώ πάλι τη μελαγχολία της barwoman την βλέπω κάθε φορά, μέσα σε κάθε σου ποστ. Άμπρα κατάμπρα, όσο πιο πολύ απουσιάζεις από ετούτη τη μεριά της όχθης, τόσο πιο τέλεια να περνάς απο την άλλη. ;-)

Εντ ε βέρι χάπι νιου γίαρ του γιου.

neraida είπε...

@mindstripper: μπότομς απ! :)

{τα σφηνάκια από μένα}

Νίνα είπε...

Εσυ τουλαχιστον τα περασες την παλια χρονια..εγω νιωθω ετσι κι ειναι 2007 =( συμφωνω με τη mindstripper, να περνας υπεροχα στην αλλη όχθη =) τωρα να πω καλη χρονια? χαχα πολυ καθυστερημενα!

neraida είπε...

@nina: Συνεχόμενη είναι η κατάσταση, τι κι αν άλλαξε η χρονιά, οι χρονιές, κάποια πράγματα περνάνε, άλλα δε περνάνε ποτέ...

Κι εσύ να περνάς υπέροχα και σε αυτή και στην άλλη όχθη. Και βέβαια μπορείς να πεις "καλή χρονιά". Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές ;) Και φυσικά, να έχεις κι εσύ μια υπέροχη χρονιά! :)