20.9.06

Την έχω δει ποιήτρια

Την έχω δει ποιήτρια... Μούσα μου ο Μπουκόφσκι, βοηθάνε οι συνθήκες: Βρίσκομαι σε ένα φτηνό ξενοδοχείο (όχι τόσο τρώγλη όσο του Μπουκόφσκι βέβαια, αν και εκεί θα ήταν καλύτερα, εκτός ίσως από τις κατσαρίδες... δε τα έχω τα έντομα, ειδικά αν περπατάνε πάνω μου, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία), πίνω κόκκινο κρασί (βούτηξα το μπουκάλι από το lunch break, καθώς και άλλο ένα λευκό τα οποία έχω περιθώριο να τα πιω μέσα σε δύο ώρες, πράγμα που σημαίνει ότι δε θα μου φτάσουν...), ακούω κλασσική μουσική (Διάφανα Κρίνα, και System of a Down, κλασσικά για μένα, και πιο συγκεκριμένα Λιώνοντας μόνος, και Sugar, ταιριάζουν στην περίσταση, «που βρέθηκα, πως με θωρούν χιλιάδες μάτια, κανένα φως κραυγές μονάχα» και μάλιστα σε σπαστά αγγλικά, «the kombucha mushroom people, sitting around all day, who can believe you (δις), let your mother pray», καθόμαστε όλοι σαν μαλάκες και τι λέμε??? Ότι να ναι, και δεν έχει και πλάκα....) μπορεί να μην έχω γραφομηχανή, αλλά έχω το laptop και έχω μια επιθυμία να γράψω.

Καμία σχέση θα μου πείτε, και θα έχετε και δίκιο. Δεν είναι αυτό που έχει σημασία, σημασία έχει να μπορείς να κοιτάς κάθε κατάσταση ανάποδα, σαν να τη βλέπεις μέσα από τον καθρέφτη και εκεί μπορεί να συμβούν δύο πράγματα: ή θα έχει πλάκα, που είναι άλλωστε ο σκοπός όλης της σκέψης, ή θα είναι γεμάτο φαντάσματα. Και δε μιλάω για τα αγαπημένα μου μοβ φαντασματάκια, και ειδικά αυτό που με αγκαλιάζει όλη την ώρα και με αγαπάει ενώ εγώ το παίζω ορθολογίστρια και λέω δεν υπάρχουν φαντάσματα, μόνο αυτά που βλέπεις τα ηλίθια πρωινά που ξυπνάς να πας για δουλειά. (Και ήρθε η ώρα να αντιγράψω λίγο από την Μούσα μου) Έτσι κι αλλιώς είμαστε ένας υπερ-πληθυσμός κουράδων, που πλέουμε ανέμελα στο κανάλι της ζωής (αυτό μου θυμίζει το mainstreaming, αλλά επίσης είναι μια άλλη ιστορία και μάλιστα βαρετή). Σκατούλες ή καλύτερα κουράδες που αντιμετωπίζουν τις άλλες κουράδες σαν να είναι κουράδες ενώ το παίζουν ανώτερες κουράδες. Γαμώ. Αυτή είναι διατύπωση, όχι μαλακίες...

Επίσης, θέλω να ενημερώσω γενικά τον κόσμο ότι την έχω δει κουράδα με τάση πολυτέλειας, κι εκτός του καπνού μου καπνίζω και Davidoff μαύρα, γιατί είναι και πολύ γκλαμουριά, να πούμε, και την έχω δει κι εγώ κάπως και πρέπει να βρω τρόπους να εξηγήσω τα ψυχωτικά όνειρά μου και να μου περάσουν οι τύψεις που κατέστρεψα τις διακοπές ενός potential γκόμενου, ο οποίος όχι μόνο δε πέρασε το τεστ (ακούσιο και μάρτυς μου ο θεός που δεν υπάρχει ή αν υπάρχει δεν ασχολείται μαζί μας) αλλά με ξενέρωσε δις, όταν τα γυμνάσια τα πήρε κατάκαρδα και με έκραξε με υπερβολικά μεγάλα ΚΡΑ... Το άξιζα, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Και μην αρχίσω να μιλάω για το καλοκαίρι που τελείωσε και τη μέρα που μικραίνει, τα λινά που δε φοράω και που δεν είμαι μονίμως ξυπόλητη σαν γυφτάκι με κατάμαυρες πατούσες....

Σημασία έχει ότι τίποτα δεν έχει σημασία από αυτά που σκέφτομαι, ως κουραδίτσα που ξύνεται μπροστά από ένα εταιρικό laptop σε ένα νορμάλ ξενοδοχείο, στην όμορφη Θεσσαλονίκη, έχοντας βουτήξει και τιμήσει 2 μπουκάλια κρασί (ένα λευκό κι ένα κόκκινο) περιμένοντας να πάει με τις υπόλοιπες κουραδίτσες για το επίσημο (my ass) social dinner….

Update (ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί και μια γουλιά λευκό κρασί μετά) Το καλό με μένα είναι ότι όταν πίνω και γίνομαι «καλά» δε φαίνομαι διαφορετική από ότι όταν δεν έχω πιει, αλλά είμαι σαφώς χαρούμενη, το οποίο είναι σούπερ, αλλά το κακό είναι ότι η κοινωνικότητά μου μηδενίζεται, με αποτέλεσμα αν δε γουστάρω κάποιος να μου μιλήσει, καλύτερα να μη μου μιλήσει γιατί και το bitchy το έχω εξίσου καλά με τα της νεράιδας. Το πρόβλημά μου είναι ότι σε λίγη ώρα πρέπει να πάω για φαγητό με όλους αυτούς τους περίεργους/ες τύπους/ες που δεν με νοιάζει κι ιδιαίτερα ποιοι είναι ή τι κάνουν.... και πρέπει να είμαι ευγενική (....) χαμογελαστή (...) ευπροσήγορη (???!!!!) κλπ. Με λίγα λόγια, νομίζω ότι θα είχα μια αρτιότατη καριέρα ως ηθοποιός αφού τα καταφέρνω καλά στο να δείχνω άλλα από αυτά που νιώθω σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, ενώ ως φυσιολογικός άνθρωπος, δηλαδή εκτός δουλειάς, αν είμαι μανουριασμένη το δείχνω εξίσου καλά όσο και όταν είμαι και χαρούμενη (πιωμένη ή όχι). Αυτά.


Update #2: Δε το γλιτώνω το αλκοολίκι... Δεν έγινα αλκοολική όταν δούλευα σε μπαρ και θα γίνω τώρα, που έχω μια πολύ αξιοζήλευτη εργασία....


Update #3(μια βόλτα, ένα social dinner και ακόμα ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί, αργότερα): We ‘re the bad eggs, the really bad eggs, drink up me hearties YO HO!!!!


NOW BRING ME THAT HORIZON

13 σχόλια:

The Douros είπε...

Τύφλα να'χει ο Lewis Carroll... (Αλκοολίκι στη Χώρα των Θαυμάτων)

- The Douros

AvaniFish είπε...

δύσκολο πάντως να διαβάζει κανείς πουκόφσκι και να μην έχει μια επιρρέπ[εια στο driknin' ;)

Purple Overdose είπε...

...Koyrasmenh....Poly...

neraida είπε...

@thripas: Δεν είμαι καθόλου τσούλα (... και καλά), είμαι μια πολύ καθώς πρέπει νεράιδα (...ουουου). Και δε φταίω εγώ που έχω μερικά ελαττώματα (μόνο ο mn8 με καταλαβαίνει).

Κατά τ' άλλα, καλωσήρθες και θέλω να σου πω ότι διαφωνώ με την άποψη ότι όσοι ακούμε κρίνα βρισκόμαστε στην ίδια κλίμακα... Τα κρίνα αν τα γουστάρω για κάτι είναι γιατί υπάρχει μια πολύ προσωπική επαφή με καθέναν που ακούει.

@The Douros: Προσκυνώ Dr. Κάφρε! Παλιότερα ήσουν κι εσύ σε κάτι τέτοιες συναντήσεις, κάναμε κανένα μπάχαλο... Τώρα είμαι με όλα τα ξενερωτάκια, άσε, ζω ένα δράμα... Φιλιά! :)

@AvaniFish: Δύσκολο, επίσης, κάποιος που δεν έχει μια λατρεία με το πιώμα, να διαβάζει Μπουκόφσκι ;)
Πολλές καλημέρες!

@Purple Overdose: Δεν φαντάζεσαι, καλέ μου... Η προσπάθεια να κάνει κάποιος πράγματα που δε θέλει είναι τεράστια. Το ίδιο και η κόπωση που έπεται...

The Douros είπε...

Τσ, τσ, τσ...

Μη λές ονόματα μωρή! Μη λες ονόματα...

Sigmataf είπε...

H 1η μου βόλτα στο μέρος σου με γέμισε όμορφα συναισθήματα.
Εσύ το λές Μπουκόφσκι εγώ θα το όριζα TIM ΡΟΜΠΙΝΣ.
Όπως και να έχει άγγιξες αλλον έναν
blogger.

AvaniFish είπε...

Eπισης γράφει με λανθασμένη ορθογραφια εξαιτιας της λατρειας :P(βλεπε πουκόφσκι,επιρρέπ[εια)

neraida είπε...

@The Douros: Είπα εγώ τίποτα????? :ΡΡΡ

@Sigmataf: Καλώς ήρθες. Χαίρομαι που αποκόμισες κάτι όμορφο από δω. Κι αν μιλάμε για τον συγγραφέα Ρόμπινς, έχεις απόλυτο δίκιο, είναι η μεγάλη μου λατρεία και νομίζω ότι φαίνεται και σε αυτά που γράφω. Να είσαι καλά! :)

@AvaniFish: :)) πουκόφσκι και επιρρέπ[εια αποτελούν συστατικά μιας μεθυσμένης γραφής, που νομίζω ταιριάζει γάντι στην περίσταση!!! :))

mindstripper είπε...

Αυτό το μοναχικό-παραληρηματικό, για-την-πάρτυ-μου-και-μη-μου-
τη-χαλας-τώρα-ρε-φίλε bitchiness είναι χάρισμα, έτσι; We're in the twilight zone baby.

Και επίσης, είσαι και γμ τις ποιήτριες.

Μπότμομζ απ.

neraida είπε...

@mindstripper: Κοίτα, για μένα είναι χάρισμα, μια χαρά περνάω, δεν νομίζω όμως ότι και οι άλλοι γύρω μου περνάνε καλά. :Ρ

Ευχαριστώ κορίτσι, αλλά νομίζω ότι το ποιητικό είναι του κρασιού και μόνο... Πολύ θα ήθελα να ήμουν ποιήτρια, θα πέρναγα ακόμα καλύτερα μπροστά από λευκές σελίδες.

btw, τι σημαίνει "Μπότμομζ απ"?

Φιλιά πολλά πολλά! :)

mindstripper είπε...

(γμτ...)

Μπότομζ απ ήθελα να πω. Κατά το bottoms up, ή αλλιώς "άσπρο πάτο" (άσπρο, κόκκινο, ροζ, ότι νά 'ναι τέλος πάντων). :-)

desyllasi είπε...

πρέπει να σε γνωρίσω εσένα από κοντά...

neraida είπε...

@desyllasi: Θα απογοητευτείς...