17.8.06

Χρόνια πολλά, λοιπόν...

Νεράιδα + 12/8/2006 = 29....

Πολύ δεν είναι αυτό το 29?

Δεν πειράζει, θα το αφήσω. Έτσι κι αλλιώς αυτό το 29 μπορεί να είναι πολλά: 29 ιστοριών, 29 συναυλιών, 29 διακοπών, 29 λυγμών, 29 γέλιων, 29 στοχασμών, 29 ανεκδότων, 29 ονείρων.... Από αυτή την οπτική γωνία τα 29 είναι πολύ λίγα...

Υ.Γ. Μπορεί πέρσι να είχαμε τις Περσίδες για το "party time" μας και να ήταν πιο φαντασμαγορικά τα πράγματα. Φέτος είχαμε όμως πιο καθαρό ουρανό (λέω συνέχεια μπας και το πιστέψω). Θέλω να πω, πολύχρονος Zpi, και του χρόνου κανένας πόλεμος να μη σκοτεινιάζει τη χαρά των γενεθλίων μας.

11 σχόλια:

Marialena είπε...

Λιονταρίνα μου περήφανη, τα 29 είναι ο προθάλαμος των 30, ανεβαίνεις σκαλοπάτι σιγά σιγά, έχει τη γοητεία του αυτό και ας μην του φαίνεται. 29 με τρέλλα, με έρωτα, με ήλιο με φεγγάρι, με σένα και όσους θες να αγαπάς και να σ' αγαπούν. Ζήσε την κάθε μέρα όπως είναι, μοναδική! Πολλά φιλιά, Μ.

Παπαρούνα είπε...

xronia polixorma ki entoixismena;)

Καπετάνισσα είπε...

Μήπως να βάλω τις φωνές;

Υπάρχουν κι άλλα, περισσότερα!
Πάνω από τα 29 εννοώ!
Ναι, ναι, ναι!
Υπάρχουν κι άλλες ηλικίες!

Χρόνια λαμπερά.
Πλούσια σε χαρές.
Γεμάτα.
Ζουμερά.
Χρόνια -καλοκαίρια!

Η ζωή αρχίζει... ΤΩΡΑ!

Unknown είπε...

Νεραϊδα καλησπέρα

Τις ευχές μου από καρδιάς

Αλλά ο αριθμός της ηλικίας δεν
παίζει κανένα ρόλο για μας
είναι γραμμένος στο ληξιαρχείο
για να τον παίρνουν αυτοί που
ενδιαφέρονται και μόνο
είναι μόνο ένας απλός αριθμός
που και εμείς από το ληξιαρχείο
τον μαθαίνουμε

Καλό σου βράδυ

Purple Overdose είπε...

:)!!!!!!!!!!!!1000 wishes...........

Serenity είπε...

Χρόνια Πολλά, Νεραϊδούλα! :))

. είπε...

δεν ξέρω αν ο τήρης σου με΄τεφερε και τις δικές μου ευχές ή κράτησε μόνο της πάρτης του..

χρόνια καλά, όμορφα και έντονα =)

Zpi είπε...

Από το στόμα σου καλή μου Νεράιδα...

Χρονια σου πολλά βρε. Αυτή τη φορά διακόπευα και δε μπόρεσα να σου ευχηθώ εγκαίρως.
29 ε; Εξακολουθείς να είσαι ένα βήμα μπροστά μου;-)

Οτι επιθυμείς δικό σου

neraida είπε...

@Marialena: Η ηλικία ίσως είναι ένα από τα σκαλοπάτια που αρνούμαι κατηγορηματικά να ανέβω... Αλλά η άνοδος αυτή, τουλάχιστον αριθμητικά, είναι αναπόφευκτη... Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, σίγουρα 29 με τρέλα! Φιλιά πολλά κι από μένα :)

@Πάνος: Ευχαριστώ πολύ καλέ μου! Υγεία και τύχη και χαρά και ευτυχία και ότι άλλο θες και σε σένα! :)

@παπαρούνα: Χρόνια κατακόκκινα, μικρή μου παπαρούνα! Φιλιά πολλά :)

@Καπετάνισσα: Ναι, νομίζω ότι επιβάλετε να βάλουμε τις φωνές, όλοι μαζί! Μήπως έτσι τρομάξει ο χρόνος και περνάνε τα χρόνια μας πιο γεμάτα και πιο ευτυχισμένα. Ευχαριστώ για τις ευχές σου! :)


@Sailor: Ευχαριστώ καλέ μου. Όσο για τους αριθμούς, είμαι και αριθμολάγνος και αριθμοφοβική... Άντε βγάλε άκρη... :)


@Purple Overdose: Ευχαριστώ πολύ!
1000 wishes του γιου, του! :)

@Serenity: Ευχαριστώ καλή μου! Να είσαι καλά! :)

@Μαριλίνα: Όχι το γαϊδούρι (με τη καλή έννοια πάντα...) δε μου τις μετέφερε... Αλλά πάλι καλά που δε με σκυλόβρισε αντί να μου ευχηθεί, μιας και εγώ το λίγο μυαλό που είχα το έχασα (μάλλον σε κάποια παραλία, μάλλον από το υπερβολικό ούζο, τι να πω...) ξέχασα τη γιορτή του... :(((

Ευχαριστώ για τις ευχές σου, να είσαι καλά! Πολλά φιλιά!

@Zpi: Εξακολουθώ να είμαι μικρότερή σου :))

Φιλιά πολλά! :)

@dr.Uqbar: Ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά! Πάντως, ας μη μιλάμε για του χρόνου... Εκείνο το στρογγύλεμα δεν ξέρω αν θα το αντέξω (στάνταρ θα έχω κρίση, η οποία θα ξεκινήσει ένα μήνα πριν...)

Filotas είπε...

"Βάλτε να πιούμε" στην υγεία σας, Νεράιδα μας! Πολύχρωμη κι ανέμελη!:-)

neraida είπε...

@Angelito: Ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά!

Βάλτε να πιούμε κι άλλο... Φυσικά στην υγειά όλων μας! :)