5.12.07

Μεθυσμένα λόγια

Οι λευκές σελίδες μπορούν να γεμίσουν σε ένα μικρό café bar (το καφέ αλά γαλλικά café) γιατί έτσι κι αλλιώς δε γεμίζει τίποτα άλλο. Ίσως τα ποτήρια, αλλά αυτά δε πιάνονται γιατί αδειάζουν πολύ γρήγορα. Συγκεκριμένα αδειάζουν ανάλογα με τον ρυθμό της επιθυμίας για μέθη. Αλλά, πώς να μεθύσεις με κατεστραμμένη ύπαρξη? Τι άλλο υπάρχει για να μεθύσει κανείς? Αν κάτι είχαμε μισό, να το μεθούσαμε, αλλά δεν έχουμε μισά. Μόνο πολλά ή τίποτα. Και το τίποτα πανταχού παρόν. Αλλά εγώ παραμένω πάντα μια χρυσή μωβ σφαίρα. Ναι. Μια χρυσή μωβ σφαίρα που γελάει συνήθως, σαν χαζή. Τι συνήθως που πάντα. Τι ωραίες λέξεις το τίποτα, το συνήθως και το πάντα. Νομίζω κλείνουν μέσα τους όλη την ηλίθια μικρή μίζερη ύπαρξή μας. Υπό την υπόκρουση τζαζ μουσικών - και ενίοτε γαλλικών ασμάτων, που κανείς μας δε καταλαβαίνει τι λένε, ωστόσο κρύβουν μέσα τους κάτι ρομαντικά ταξιδιάρικο. Και λέω ρομαντικά γιατί κάπου όλοι νοσταλγούμε να φύγουμε για κάπου ονειρικά, χωρίς να μας πειράζει ό,τι κι αν αφήσουμε πίσω μας, όσο κι αν πονάει ό,τι αγαπάμε και μένει πίσω, ακόμα κι αν είναι μόνο μια θολή ανάμνηση του μεγάλου έρωτα.

Παραμένω πάντα (από προχθές) μια χρυσή μωβ σφαίρα και είμαι χαρούμενη «παρόλες τις αντίξοες συνθήκες» που το λέει και το Κατερινάκι και κάτι ξέρει. «Σαλεμένο». «Μυαλό». «Συνεχίζω να ζω». Ρε φίλε, συνεχίζω να ζω! Αν είναι δυνατόν...

11 σχόλια:

elemental_on είπε...

fly on neraida :)

kalynama είπε...

καλή μου νεράιδα....συνέχισε να προχωράς μπροστά...όσα κι αν συναντάς...όσες φορές κι αν λυγίσεις...
μπορεί να παραξενεύεσαι με τη δύναμη που κρύβεις μέσα σου...αλλά είναι η αλήθεια...

Την πιο γλυκιά μου καλησπέρα :-))

Ανώνυμος είπε...

Πέρασα να αφήσω τις ευχές μου για καλά Χριστούγεννα να περάσεις όμορφα με όσους αγαπάς και το νέο έτος να είναι γεμάτο υγειά χαρά και κάθε ευτυχία !

0comments είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Νεράιδα μου!

neraida είπε...

@elemental_on: I am flying, I am flying... :) Χρόνια πολλά!

@kalynama: Συνεχίζω. Το λέει και το αγαπημένο μου στιχάκι: Θα συνεχίσω να ζω με σαλεμένο μυαλό παρόλες τις αντίξοες συνθήκες.

Σε ευχαριστώ για την νότα αισιοδοξίας που μου άφησες. Πολλά φιλιά, να είσαι καλά και Χρόνια Πολλά.


@Trelofantasmeni: :)) Ευχαριστώωωωω! Και σε σένα ότι καλύτερο για τις γιορτές και την νέα χρονιά, ας σου δώσει όλα όσα περιμένεις και ακόμα περισσότερα!

@0 Comments: Χρόνια πολύ καλά!!! Να είσαι καλά 0com! :))

kalynama είπε...

Να ζήσεις τα ομορφότερα Χριστούγεννα της ζωής σου φέτος...
Ακόμα κι αν οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές, χαμογέλα και όλα γύρω σου θα γίνουν ομορφότερα

Φιλιά πολλά :-))

If...ιγένεια είπε...

Απλά συνέχισε.. Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και αγάπη.

kalynama είπε...

Καλή και γεμάτη υγεία, αγάπη και ευτυχία χρονιά

Να περάσεις ζεστά αυτές τις μέρες.

Πολλά φιλιά :-))

Καπετάνισσα είπε...

Μέσα στο "πάντα" και στο "ποτέ", στο "τίποτα" και στο "συνήθως", δαιμονισμένα φωνασκεί το "λίγο" μας.
Αυτό κρατάμε διαρκώς μες στης ζωής τις αποσκευές...

Για το "πολύ" θα ευχηθώ πλάσμα της νεραϊδοχώρας.
Το μπόλικο, το ατσιγγούνευτο, το γενναιόδωρο.
Έτσι η αγάπη μες στο 2008.

Το δικό σου ραβδάκι να'χει η χρονιά, άγγιγμα αγάπης.
Κι η ματιά, στ΄ανθρώπινα...

Τα καλύτερα έμορφη!

andreas athanasopoulos είπε...

Εγώ πατώ στον ουρανό
Βαδίζω στον ωκεανό
Πάνω στο κύμα περπατώ
εσένα σαν κοιτώ

Είσαι νεράιδα της αυγής
η πιο όμορφη όλης της γης
μ' ένα χαμόγελο μπορείς
τα θαύματα να πεις

neraida είπε...

@kalynama: Η ευχή σου έπιασε καλή μου! Πέρασα υπέροχα τις γιορτές. Ελπίζω να πέρασες κι εσύ το ίδιο καλά! Να έχεις μια υπέροχη χρονιά! :)


@if.. ιγένεια: Μπορώ να κάνω και τίποτα άλλο? Είναι μονόδρομος καλό μου παιδί, άπαξ και μπήκες στο "χορό" θα χορέψεις. Να είσαι καλά και σου στέλνω τις ευχές μου για ένα υπέροχο νεό έτος. :)

@Καπετάνισσα: Κάθε σου μήνυμα είναι σαν βάλσαμο! Εγώ λέω, δεν έχει σημασία η ποσότητα, αρκεί εκείνο το "λίγο" μας να είμαστε εμείς, να είναι ακέραιο και φωτεινό! Αλλά για την αγάπη, λέω ότι έτσι θέλω να είναι, όπως το λες. Τα καλύτερα Καπετάνισσα της Ζωής, όλα να έρθουν αφθονα αυτό το νέο αριθμητικό χρόνο! :)

@antarths: Καλά δε τα λέει ο Μάλαμας? Να είσαι καλά, και σου εύχομαι μια καλή χρονιά. :)