8.9.05

Λέξεων παιχνίδια

Το νόημα που καταπίνω σε μεγάλες γουλιές δε φαίνεται να ελπίζει σε ανάκαμψη της κατάστασης. Είμαι πνιγηρή, αυτό είμαι. Δοξάζω κάθε παραμύθι για να ισοπεδωθώ την επόμενη στιγμή και να ζωγραφίσω με τα πιο μεγάλα και έντονα γράμματα, ότι, ξέρεις? αυτή είναι η γαμημένη πραγματικότητα.

Και δε μου αρέσει, ούτε κι εσένα, μα βρίσκω μια τρελή ηδονή να στην πετάω στα μούτρα μόνο για να σου δείξω πόσο υπερέχω που εγώ την έχω καταπιεί κι έχω βγει νικήτρια. Πλέον δε με νοιάζει, έχω γεμίσει μουσικές και οπτασίες τη σκέψη μου και δε χορταίνω να ανεβαίνω σε λόφους σιγοτραγουδώντας, περπατώντας χορευτικά.

Δε με νοιάζει. Οι τρελοί και οι ονειροπόλοι δεν είναι το ίδιο, αλλά εγώ τα καταφέρνω και τα δύο εξίσου καλά. Και συνεχίζω να χορεύω περπατώντας. Και να γράφω χωρίς να κρατώ χαρτί και στυλό. Μικρά γράμματα ξεπηδούν από δω κι από κει, γίνονται λέξεις και τσουπ! να κι άλλο ένα ανόητο νόημα και συμπέρασμα.

Υπάρχει μια διαδικασία για όλα. Από το Α πας στο Β κι από κει στο Γ. Αν διψάς πίνεις νερό. Κι αν πονάς κλαις ή γελάς. Σβούρα το μυαλό μου παλεύει να κρυφτεί στους πιο ανοιχτούς δρόμους και εκεί τίποτα δεν γίνεται, γυρίζει πίσω λυπημένο. Κανένα από τα συμπεράσματα δεν βοηθούν κατόπιν της επιστροφής. Πάλι όλα αναιρούνται, και ξεκινώ από την αρχή να κάνω άλλη μια υπέροχη γιορτή στο τίποτα.

Και το ωραιότερο των παιχνιδιών παραμένει αυτό με τις λέξεις.

3 σχόλια:

Mikrouli είπε...

Loved it!

DanaiShips είπε...

Στροβιλίστικα, κάτι γράμματα με παρέσυραν σε ένα λόφο. Κι είχε πολύ όμορφη θέα απο κάτω... ;-)
Γράφεις πολύ νεραιδένια. Θα έλεγα όμορφα αλλά είναι μια λέξη τόσο συνηθισμένη...

neraida είπε...

@Μικρούλι: Thanks! :) Btw, το μανουριασμένο cartoon, όλα τα λεφτά!

@Andrea zax: Εκεί που περπατάς στο δρόμο, κλεισμένος στις σκέψεις σου(συνήθως όχι τις καλές), χωρίς να καταλάβεις πως και τι, σε παρασύρει κάτι σαν αέρας ξαφνικος, μετεωρίζεσαι για λίγο, αρχίσεις να ανεβαίνεις πιο ψηλά ακόμα, όλες οι κακές σκέψεις έχουν εξαφανιστεί προς άγνωστη κατεύθυνση, με ένα βλέμμα απορίας βρίσκεσαι να διασχίζεις μονοπάτια σε ένα λόφο, υπέροχη θέα απλώνεται στα μάτια σου, και μόνο όμορφες σκέψεις στο μυαλό σου!

Ευχαριστώ! :)